Aby věci měly své místo
Čím je člověk starší, tím více tíhne k pořádku a čistotě. Po příchodu domů si naprosto běžně zouvá boty, aby si vevnitř nenašlapal, jednou týdně vyluxuje, aby nedýchal prachový spad, a dvakrát za rok vyčistí okna, aby přes čmouhy nečistot vůbec viděl ven. Není známkou perfekcionismu, když se nároky na „ordnung“ postupem doby zvyšují, protože je prostě přirozené chodit čistý, voňavý, nemít doma chaos a nemuset se za svůj příbytek stydět.
Stejné nároky mívají lidé i v zaměstnání, kde tráví osmi až dvanáctihodinové směny. Přestože dříve státní podniky nebo majitelé firem tyto standardy bagatelizovali, dnes se kultura pracovního prostředí naštěstí změnila. Pravidelný úklid administrativních prostor je základním předpokladem, aby věci měly své místo a pracovníci, obchodní partneři i klienti se v office cítili dobře.
Komplet profi úklid
Úklidové služby Plecitý nasadily laťku vysoko. Pravidelné úklidy probíhají sedm dní v týdnu 24 hodin denně vždy dle požadavku zákazníka. Díky flexibilitě jsou pravidelné úklidy prováděny bez příplatku každý den v týdnu, včetně víkendů, takže úklid nenaruší firemní pracovní dobu. Obvykle je úklid prováděn ráno nebo večer, ale větší prostory je lepší uklízet celý den.
K dispozici je špičková technika, od běžných vysavačů, až po mycí automaty. Úklid je tak zvládnutelný za méně času a tedy s nižšími náklady. Cena úklidových služeb už obsahuje veškeré čisticí a hygienické prostředky a k pravidelným úklidovým službám je zajišťován i hygienický servis zdarma, například toaletní papír, papírové ručníky a jiné.
Pravidelná spolupráce výhodou
Pravidelný úklid kanceláří je kalkulován podle rozsahu uklízené plochy, vybavení, které je třeba očistit (osvětlení, nábytek, spotřebiče, apod.), podle frekvence a pravidelnosti úklidu, nevyjímaje použití techniky. V případě pravidelné spolupráce bude na úklid docházet stále stejný zaměstnanec, který bude dobře znát individuální potřeby firemní kultury a stane se vaší pravou rukou k tomu, aby byla vaše kancelář jako ze škatulky.