News

Kdy se PPC reklama hodí a je vhodná i pro vás?

Bojujete s konkurencí? Abyste ji v konkurenčním boji porazili, je zapotřebí zvážit PPC reklamu. Tento typ reklamy je velmi dobře cílený, oslovují se jím potenciální zákazníci a má také schopnost regulovat rozpočet. Superschopností tohoto typu reklamu je především oslovit potenciální zákazníky v okamžiku, kdy se o daný produkt skutečně zajímají a kdy ho skutečně hledají, což je podstatná výhoda oproti billboardům nebo jiným typům reklamy, které dnes už nejsou tolik efektivní, jak by se člověku mohlo zdát.

Vždy a pro kohokoliv

Na otázku, kdy je PPC reklama vhodná a pro koho je jednoduché odpovědět – je vhodná totiž pro všechny a kdykoliv. Jelikož dokáže oslovit poptávající, je tím pádem také velmi výkonná. Aby dosáhla takového efektu, jaký po ní požadujete, musíte dobře vědět, kdo je vaše cílová skupina, co konkrétně hledá a podobně. Pokud vás lidé nehledají, respektive pokud nevědí, co hledají nebo vás najít, PPC reklama nebude tím nejvhodnějším řešením.

A v takovém případě, kdy lidé ještě nejsou v procesu hledání, pro vás bude daleko efektivnější tradičnější typ reklamy, jako jsou letáky nebo právě zmiňované billboardy.

Superschopností PPC reklamy je víc než dost

Že je PPC reklama skutečně skvělá, o tom není pochyb ani sporu. Pokud bychom však měli vyjmenovat konkrétní superschopnosti tohoto typu propagace (a že jich je), začneme u schopnosti proměnit návštěvníka v zákazníka. A za tohoto předpokladu nebude placená reklama tedy vyhozenými penězi, jak se na první pohled může jevit či zdát.

PPC reklama je vhodná hlavně pro toho, kdo má u svých produktů nebo nabízených výrobků nastavenou vysokou marži, díky které si budete moct reklamu nejen dovolit, ale také ji budete moct zaplatit.

Je však důležité, abyste nepůsobili v oboru zakázaných slov, protože v takovém případě musíte čelit jistým omezením v inzerci a může to dojít dokonce do takového bodu, že vám reklama nebude ani schválená. Do této kategorie patří například tabákové výrobky, hazardní hry a další.

Leave a comment