News

Potten & Pannen – Staněk má novou vizuální identitu. K logu přibyl podpis jako důkaz kvality

2. května 2019, Praha – Společnost Potten & Pannen – Staněk změnila svou vizuální identitu. Cílem bylo ji zjednodušit, aby se dala více přizpůsobit komunikaci na různých kanálech, například na sociálních sítích. Zároveň však, aby se zachoval původní výrazný charakter značky. K logu i proto přibyl podpis Pavla a Miloše Staňka.

Prodejce luxusního kuchyňského vybavení a zprostředkovatel kulinářských zážitků
Potten & Pannen – Staněk začíná od května používat nové logo. Změna má vést především k zjednodušení, které u původní identity již chybělo díky nabalování stále nových prvků za její dosavadní historii. Základní identita tedy zůstala zachována, aby zákazníci nebyli změnou zaskočeni a nebyly zde žádné pochybnosti o tom, jaké prémiové kvality přináší. Poslední slovo v názvu firmy se z obyčejného fontu změnilo v podpisový.

„Úprava a zjednodušení identity je přípravou na další etapu značky Potten & Pannen, která bude postavena kolem zážitků a radosti z vaření a kterou budeme posouvat z produktového do více lifestylového teritoria,” říká o nové podobě identity Pavel Staněk. Firma si přála, aby si design loga udržel čistotu a zákazníkovi jasně předal informační hodnotu o charakteru společnosti, lidí, kteří za ní stojí a jejich osobním přístupu.

Podpis a zkracování

Jedna z nejdůležitějších vlastností loga je nová adaptabilita. Kromě základního loga tak vznikla i jeho zkrácená varianta určena primárně pro digitální prostředí. Ponechán byl prvek tzv. jedlých květů, který vhodně doplňuje celkový výraz.

Logotyp v Potten & Pannen – Staněk majitelé podepsali jako záruku kvality se zdůrazněním jména, které je spojeno se značkou odjakživa. A právě to je z nového loga lépe viditelné a uchopitelné pro cílového současného i nového zákazníka. Kromě identity firma upravuje i layout na všech svých komunikačních kanálech tak, aby spolu vizuální prvky korespondovaly a byly použitelné pro jakoukoliv značku nebo produkt.

IZpravyDnes na Facebooku
  • 25
    Shares