Jen na firemních propiskách své klienty „neutáhnete“
Znáte to, zasedačky, obchodní jednání, nábor nových zaměstnanců… Na tyto a další firemní události je potřeba zařídit nejen občerstvení, ale i nějakou pozornost pro klienty. Propiskami s logem vaší firmy své klienty neurazíte, ale ani nijak neohromíte. A pokud jste už nějaké propisky letos rozdali, chtělo by to vymyslet něco nápaditějšího. Výběr reklamních předmětů přitom může být i zábava.
Reklamní předměty by klientům měly přinést i užitek
Čím se svým klientům upomenout, zároveň je však nenudit nebo jim nedávat jen další propisku do jejich miliónové sbírky? Přesně takovou otázku si položila společnost Taeda a začala s výrobou reklamních předmětů. A i když má ve své nabídce i ony propisky, jen na ně se neomezila. Pokud tedy jako asistentka ředitele firmy nebo jakákoliv jiná pověřená osoba při brouzdání na internetu narazíte na tuto firmu, můžete si hodit nohy na stůl. O dárkové reklamní předměty máte vystaráno na pár let dopředu. Reklamní předměty by měly nést logo vaší firmy. Zároveň by však měly být klientům k užitku.
- Například jim darujete sluneční brýle v létě.
- Baňku na vánoční stromeček o vánocích.
- LED svítilnu na klíče pro každodenní využití.
- Antistresový míček pro stresové situace nejen v práci.
- Deštník pro deštivý podzim.
- Oblíbené USB FLASH disky pro ukládání elektronických dokumentů.
- Reklamní hrnky a šálky pro ranní kávu, lahve.
Podle čeho vybírat reklamní předměty?
Výběr reklamních předmětů zrovna pro vaši firmu ovlivňuje hned řada faktorů. Vybírat je můžete například:
- Podle činnosti, kterou se vaše firma zabývá. Vybrat si můžete produkt, který ji nejlépe vystihuje.
- Podle ročního období.
- Podle firemního naladění.
- Podle profilu vašich klientů a podobně.
Přitom je důležité reklamní předměty často obměňovat, abyste například dva roky po sobě nedali svým klientům to samé. Protože to by byla, vzhledem k obšírnosti nabídky společnosti Taeda, velká škoda.