News

Rozvoz jídel jako nedílná součást nabídky restaurací

Zatímco v minulosti byl rozvoz jídel ve Frýdku-Místku či dalších městech poměrně výjimečnou službou, dnes se jedná o něco zcela běžného. To ostatně potvrzují i restaurace, které tvrdí, že rozvoz jídel se stal jakýmsi standardem čili nedílnou součástí jejich nabídky. A to ostatně potvrzují i menší podniky, nejen velké a oblíbené podniky, jako je restaurace STAMAR sídlící zhruba pět kilometrů od Frýdku-Místku ve městě Bašta. 

Rozvoz jídel se vyplatí i menších a sólo podnikům

Když se s rozvozem jídel začínalo, na tuto službu se zaměřily především velké restaurace, které byly oblíbené a které chtěly zůstat mezi oblíbenými. Především velké restaurace si mohly dovolit platit řidiče pro rozvoz, což se jim ostatně mnohonásobně vrátilo. Dnes však ale neplatí to, že se jedná o něco výhodného jenom pro velké podniky působící v gastronomii. Dnes se rozvoz jídel vyplatí i menším podnikům, které se tak rychleji dostanou pod kůži svým zákazníkům. 

Navíc dnes nemusí mít vlastního řidiče, který bude rozvážet jídlo na konkrétní adresy. Rozvoz jídla se dnes provádí prostřednictvím firem zaměřujících se jenom na rozvoz z restaurací ke koncovým zákazníkům. Jsou takovými prostředníky, kteří šetří restauracím čas i nějaké peníze. 

Rozjíždíte podnik? Raději si vše nejdříve spočítejte

I když bylo zmíněno, že se rozvoz jídel vyplatí i menším podnikům, pokud zrovna svůj podnik rozjíždíte, raději si všechno nejdříve spočítejte. Najdou se totiž podniky, kterým se rozvoz přece jenom nevyplatí. Jsou to výjimky, které potvrzují pravidlo. Proto vždycky doporučujeme si spočítat, jestli se rozvoz vyplatí či nikoli. A pokud se do tohoto kroku rozhodnete jít, pak je dobré sledovat minimálně dva následující měsíce ziskovost podniku (jestli došlo ke zvýšení nebo ke stagnaci zisků). Nebojte se ani nabídnout službu navíc, například rozvoz korýtek nebo zajištění jídla pro svatbu.

Možná nebudete z počátku v plusu, to však neznamená, že jste se nedostali do podvědomí lidí. Rozvoz jídel totiž funguje i jako skvělý marketingový nástroj, pokud se tedy stanete součástí velkých platforem evidujících restaurace, z nichž lze objednávat a z nichž si lidé, kteří mají hlad, jídla objednávají.